ingegoesusa.reismee.nl

Welkom op mijn blog!

Op 24 juli 2019 begint mijn reis naar Amerika. Hier ga ik voor 1 jaar een high school jaar doen. Ik verblijf bij een gastgezin bestaande uit twee ouders en 2 broertjes van 12 en 8. Ik ga wonen in de stad St. Peters, Misourri. Doormiddel van deze blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van al mijn avonturen, zodat jullie daar in Nederland ook een andere cultuur ervaren! ;)

Gerald

Leuk, spannend.

Rina

Heel leuk Inge, ik ga je goed volgen. Spannend!!!!

Jopy

Wat leuk dat je ook mij van avonturen gaat laten meegenieten............ groetjes van Jopy

Mare

Super leuk Inge!!! Ga je zeker volgen!!!

Anneke

Inge geniet van je reis, en wij hopen dat je leuke reisgenoten met je meevliegen.
Lfs anneke en Ernst

Ineke

Oh wat ben ik jaloers op je Inge. Wat een geweldige eerste weken Blijf er zo van genieten
Groet Ineke

Anneke en Ernst

Hai lieve Inge,
Wat leuk om weer van je te horen, het is echt telepathie. Vandaag en zelfs een paar minuten geleden wilde ik jou mailen om samen in het weekend te bellen.
Wat zie je er goed en mooi uit. Het is wel leuk om je eens op te maken, je ziet er echt heel mooi uit. Zelfs Ernst vindt dit.
Zo te zien heb je het nog steeds naar je zin en geniet je, je hebt leuke vriendinnen waar je als een zus mee omgaat.
Ik ga je morgen op je telefoontje mailen en een afspraak maken.
Geniet nog in dat mooie land.
Liefs Anneke en Ernst (dikke kus)