ingegoesusa.reismee.nl

Update!!!

De eerste 8 weken zijn inmiddels alweer voorbij, en wat gaat de tijd snel. In deze 8 weken heb ik al aardig wat dingen gedaan. Mijn eerste eerste schooldag was 8 augustus, dus ja ik ben al voor ander halve maand op school. Op mijn eerste schooldag vertrok mijn bus om 6:43. Aan het einde van de straat. aan de wekker om 5:50 ben ik nog steeds niet gewend... Het eerste uur begint om 7:20 met het vak AP economics. Gelukkig kende ik Kylie al die in mijn klas zit. Elke dag het eerste uur begint als volgt: de bel gaat, er wordt omgeroepen dat iedereen moet staan en dan wordt The Pledge of Allegiance omgeroepen en staan we met z’n alle naar de Amerikaanse vlag toe met onze rechterhand op ons linkerborst. Daarna roept er iemand alle mededelingen van de dag/week om dat 3 minuten duurt, en dan kan eindelijk de les beginnen. Na mijn eerste les heb ik nog twee andere lessen, digital photojournalism en AP US history. Daarna heb ik lunch. Lunch is verdeeld in 3 omdat de school veel te veel leerlingen heeft om met z’n alle in de kantine te passen. Dus ik heb eerste lunch en dat is al om 10:07. En ja, de kantine ziet er echt uit als in de films. Het is niet dat er bijvoorbeeld de cheerleaders aan een tafel zitten en de football spelers aan een tafel, maar iedereen heeft wel een vast plekje elke dag. De eerste dag ben ik samen met Brooke, van tennis, en Eve aan een tafel gaan zitten, waar we nu elke zitten. Zo weet je in ieder geval wel zeker dat je elke dag een plekje hebt. Ik neem mijn lunch niet mee naar school maar ik haal het daar. Achterin de kantine kan je verschillende soorten eten halen. Hamburger, kipburger, friet, taco’s, nacho’s, chinees, pizza en ja, ook salade en groeten. Wat mij op viel de eerste weken is dat al bijna al het eten wat je op school kan krijgen alleen maar ongezond is, maar al het drinken die je kan halen is alleen maar zero. Na lunch heb ik nog 4 andere lessen, marketing, multimedia, Engels en AP statistics. Na elke schooldag heb ik tennis. De eerste twee weken was het elke dag het 2 uur trainen en challange matches. In ons team van 39 meisjes hebben we een rankorder die de coaches hadden gemaakt. Maar als je hoger wilde komen moest je de mensen boven jou uitdagen om een wedstrijd tegen te spelen. Met die wedstrijden zijn we die twee weken bezig geweest. Daarna begonnen onze wedstrijden. Die zijn soms thuis of die zijn die uit. En als de wedstrijd uit is gaan we of met z’n alle in auto’s daarnaartoe en als de school te ver is gaan we erheen met een schoolbus.


Verder zijn de football wedstrijden ook begonnen 4 weken geleden. Elke vrijdagavond is er een football wedstrijd van het varsity team. Ik had nog nooit een football wedstrijd in mijn leven gezien dus het was zeker een ervaring. Om de week is de wedstrijd thuis of bij een andere school. Elke week is er weer een nieuwe thema, zo zijn we al gekleed in de thema’s: Hawaii, USA, neon en hick. Dan kleden we ons allemaal volgens het thema. Heel veel leerlingen leven zich helemaal uit en zijn helemaal verkleed. Na de football wedstrijden houden we vaak een sleep over. Dan gaan we met een aantal meiden naar iemands huis en spelen we spelletjes en kijken films.


Aankomende week in homecoming week met zaterdag het homecoming schoolfeest. Aan het einde van de week zal ik hierover een update plaatsen!


Reacties

Reacties

Ineke

Zo te zien vermaak jij je uitstekend ,
Het was weer leuk om je verslag te lezen .
zelfs al een beetje in de Kerst sfeer .
Geniet ervan Groet Ineke

Rina

Hoi Inge,
Wat leuk om je blog weer te lezen. Ook heel mooie foto's, allemaal vrolijke meiden. zo te lezen heb je geen tijd om je te vervelen. Er is altijd wel van alles te doen in en om de school. ja de tijd gaat dan heel snel, zitten jullie nu al een beetje in de kerstsfeer? Hier was het gister nog bijna 30 graden, dus moet ik nog echt niet aan de kerst denken. Nou Inge, ik wens je veel succes op school en geniet van alles om je heen.
Lieve groet: Rina

Anneke en Ernst

Lieve Inge,
Je bent me steeds voor. Gisteren was ik aan het tellen hoeveel weken je al in de VS zit. Ik wilde App. maar er kwam een telefoontje tussen door.
Wat een verhaal , wat leuk om het zo allemaal te horen en zeker zeer vermoeiend.
Wat is het op school allemaal anders dan in Nederland.Het lijk ons zeer interessant en zeer leerzaam.
Je hebt leuke vriendinnen zo te zien en gezellig om mee om te gaan.
Inge ik las dat je nog nooit een voetbal wedstrijd had gezien of is dit een grapje , jij voetbalde toch in Nederland?
Heb je het gezellig in je gastgezin en gaat het goed met jou?
Je ziet er in elk geval goed uit.
Geniet nog van alle activiteiten en we denken en hebben het veel over jou.
Liefs Anneke en Ernst❤️????

Jopy

Wat leuk weer wat van je te horen en te zien: op de foto's ben je NOG wel slank maar... elke dag als lunch friet, pizza, hamburgers enz. binnen handbereik; pas jij maar op! Voor je het weet zitten de kilo's erbij.Lang leve de salades.......
Maar oké; veel sporten doe je dus ook. Helemaal goed!
Al die andere meiden trouwens: zijn die ook Europees? of wonen die net als jij in een gastgezin (foto met kerstman?) Inge; heel veel pleier en succes gewenst met alles wat je doet en tot de volgende keer.
Lieve groeten vanuit herfstachtig Middelburg van Jopy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!