ingegoesusa.reismee.nl

homecoming

Het is weer een tijdje geleden dat ik een blog post heb gedaan. Maar hier is dan eindelijk weer een update over mijn leven hier in Amerika.

Zoals ik in mijn vorige post al vertelde was eind september de spirit week en homecoming. Tijdens de spirit week moesten we ons elke dag kleedden volgens een thema. Sommigen waren hier erg fanatiek in. Zaterdagavond was het schoolfeest. Het is traditie om hier eigenlijk de hele dag mee bezig te zijn. Dus om 10:00 werd ik door Camryn opgehaald om onze haren te laten doen door haar zus, die kapper is. Nadat we onze haren hadden laten doen gingen we naar Liv’s huis. Daar waren ook een aantal andere vriendinnen zich aan het klaar maken. En aangezien ik eigenlijk nooit make-up draag wilde ze dat graag bij mij doen. Nadat we allemaal onze make-up hadden gedaan ging ik terug naar huis om me om te kleden. Daarna gingen we met z’n alle naar een park hier in de buurt om foto’s te maken. Na de foto’s gingen we met zijn alle eten in een restaurant en daarna door naar het feest.


Ik - Katey - Camryn

Ik - Lauren

Ik - Kaley

Lillie - Ik - Jasmine - Katey

Ik - Camryn

Mijn make-up

Mijn haar

Ik - Maryn

Reacties

Reacties

Ineke

Wat een gezellig foto’s
Je make-up ....een beetje wennen maar dat zal je zelf ook wel gevonden hebben
Zijn er ook nog jongens op het feest
Hoe gaat het in het gezin. Plaats daar ook eens een foto van

mare

super leuk Inge!!!!❤

Jopy

Zo te zien is het alle dagen feest in Amerika! Geniet er maar lekker van!
En wat zal je Engels goed worden nu je dat alle dagen spreekt.
Ook op school hopelijk alles een beetje zoals je verwachtte? I hope so.
Oké Inge, dit voor nu; lieve groeten vanaf de overkant van de grote plas van Jopy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!