ingegoesusa.reismee.nl

onzekere tijd

Hoi allemaal,

Wat een gekke en vooral bijzondere tijd is het nu. Er is zoveel veranderd in een korte tijd, en daarom dacht ik even een update te plaatsen over hoe de situatie invloed heeft op mij.

Hier in de staat Missouri zijn er 16 cases, dat valt dus heel erg mee. De maatregelen zijn nu voor ons hetzelfde als in Nederland. Dat betekend dat ik dus ook tot 6 april geen school heb. Er zijn al een aantal scholen, ook hier in de buurt, die al hebben aangegeven niet meer open te gaan tot het einde van het schooljaar. Mijn organisatie is een van de weinige die tot nu toe nog geen uitwisselingsstudenten naar huis sturen, dit kan natuurlijk door de onzekere situatie met de dag veranderen.

Ik heb voor mijzelf besloten hier te blijven en de situatie af te wachten. Ik heb nog hoop dat ik mijn jaar op een mooie manier kan afsluiten.

Reacties

Reacties

Rina

Lieve Inge,
Ja een heel onzekere en moeilijke tijd waarin we nu belandt zijn. Ook voor jou om deze beslissing te nemen, maar je hebt het goed overwogen om in Amerika te blijven. Je hebt het daar gelukkig geweldig naar je zin en wordt goed opgevangen in je gastgezin. Het wordt hier ook steeds stiller op straat en veel winkels dicht. Ik hoop dat we allemaal gezond blijven en pas goed op jezelf.
Veel sterkte Inge en hoop je dit jaar weer een keer te ontmoeten in Nederland en/of Zeeland
Liefs Rina

Jopy

Ha die Inge,
Goed iets te horen/lezen van je! Fijn dat je tot nu toe nog kon blijven als je dat wilt!
We moeten maar proberen deze akelige tijd zo goed mogelijk door te komen, van mooie dingen proberen te genieten (voorjaar, muziek, boeken, oid) en wat hopen we met z'n allen dat er een vaccin gevonden wordt! Laten we elkaar steunen en bemoedigen! Ik wens jou veel sterkte waar nodig en ik denk aan je en als ik eraan denk zal ik zeker ook voor je bidden!! Dag hoor, lieve groeten van Jopy

Anneke en Ernst

Dag lieve Inge,

Wij hebben je nieuwe mail ontvangen. Ja wat bizar is het nu in de hele wereld met deze Coronavirus. Ik begrijp dat je in de VS blijft en dat jullie nog niet teruggeroepen zijn. Ja, of je nu in Nederland of Amerika zit maakt nu ook niet uit want de ziekte is overal.
Let wel goed op je zelf, gelukkig ben je nog jong, maar Ernst en misschien ik ook wel zijn een risico factor.
Wij komen tot op heden niet buiten want we zijn allebei een beetje ziek.
Het is nu prachtig weer bij ons en misschien bij jullie ook, zodat je wel even kunt wandelen en fietsen.
Wij hopen dat je je nog wel kunt vermaken en nog wat leuke dingen kunt doen.
Inge pas goed op jezelf en wij denken aan jou!
Liefs Anneke en Ernst
❤️???
Ps. Ik hoop dat deze mail aankomt

Suze

Hoi Inge,
Wie had dat kunnen denken he, toen je vorige zomer vertrok, dat er zomaar een kink in de kabel kon komen. We worden er allemaal bij bepaald dat we als mensen niet alles in de hand hebben. Ik begreep dat jij en je gastgezin ook naar de kerk gaan. Dat zal nu waarschijnlijk ook wel niet meer doorgaan, net als bij ons, maar de Bijbel leert ons dat niet wij, maar God alles regeert. Ik hoop/bid dat dat ook jou/jullie houvast zal zijn. Ik wens je nog een heel goeie en zo mogelijk ontspannen tijd toe. Wat zou het geweldig zijn als je je schooljaar af kunt maken daar en dat je ouders je in juni kunnen komen "halen". Hou de moed er in en geniet van alle goeie dingen van elke dag!
Het jaar 2020 zal er in elk geval één zijn om nooit te vergeten.........
Veel liefs en groeten, ook van ome Theo, vanuit een nu stralend Zeeland!
Suze

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!